sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Tämä viikko

Olen ollut itseasiassa harvinaisen aktiivinen elämäni suhteen tällä viikolla. Yleensä vaan makaan kotona ja angstaan :D

Siis nyt talvella ja viime syksynä olen ajatellut vähän liikaa. Älkää hyvät lapset ajatelko, se voi olla fataalia!
Koska siis ainakin minulle kävi niin, että kun alkaa oikein miettimään että onko tässä elämässä nyt mitään järkeä ja blah blah niin sitä vaan tajuaa, ettei ole ja mitäs sitten teet? Mitä järkeä nähdä kavereita tai mennä ulos tms? Eli kehitin "vitut kaikesta, minä istun kotona ja syön helvetisti jäätelöä" -asenteen enkä tehnyt mitään tai nauttinut mistään (paitsi jätskistä).

Joten olen nyt aivan täpinöissä siitä, että tällä viikolla olen tehnyt kaikkea niinkuin normaali ihminen ja se on ollut kaikenlisäksi hauskaa!
 
Nyt kerron kaiken mitä olen tehnyt (koska olen niin innoissani)

Tiistaina pyysin kaverin meille ja me katsottiin leffa OLE LUONANI AINA. Pidän aina tämmöisistä leffoista joissa on jotenki vinksahtanut yhteiskunta ja sitten loppumetreillä alkaa tajuamaan että vittu meidän yhteiskuntahan on ihan yhtä paska ja tämä leffahan kuvaa minun elämää ja eipäs ollakaan tuostakaan skenaariosta kaukana. Toinen samanlainen on esim. In Time.

Keskiviikkona mulla oli töiden jälkeen nälkä, joten lähdin mieheni Danielin kanssa keskustaan syömään. Mikään ei ollut auki paitsi KELTAINEN RUUSU (seksikauppa) jossa oli muuten superkiva myyjä! Ja joku mies joka yritti palauttaa ostettua ja käytettyä anustappia.... mut me ei löydetty mitää kiinnostavaa joten lähdettii. Löydettii sitte paikka, joka oli auki, Eerikin pippuri Kampin takana. Söin falafelii ja se oli aika hyvää :)))) Ja sielläki oli kiva myyjä, anto ilmaisen kahvin ja chilejä :) MUTTA kun istuimme kampissa odottamassa bussia niin sinne ilmestyi joku pulsu joka pyysi rahaa. No ei ollut kun olin antanu Eerikin Pippurin myyjälle kaikki kolikot tippinä. JA PULSU FLIPPAS. Se vaa huusi jotai että haista vittu vitun huora haluatko isoa kyrpää et tiedä tästä elämästä mitää. No aloin sanoo takas mut onneks se sit vaa huusi eikä alkanu tappelee :)

Torstaina kävin Vallilan kirjastossa sellaisessa keskustelutilaisuudessa, käsitteli ekologista ruokaa. Haluan huomauttaa että joo kaikki mielipiteet ovat sallittuja ja hyväksyn kaikenlaiset ihmiset MUTTA SAATANA kun mua ärsyttää se yks jätkä. Siis joka ikisellä luennolla Helsingin seudulla, joka käsittelee jollain lailla ekologisuutta, istuu se sama EKONATSI. Viittaa joka toinen sekunti, ei sano ikinä mitään aiheeseen liittyvää, vaan joka kerta alkaa moralisoimaan kaikkia muita ihmisiä joita maa päällään kantaa, koska he eivät ole yhtä ekologisia kuin hän. VITTU

Mutta sain nyt ainakin tietää että pakkausmateriaalit aiheuttaa häviävän pienen osan yksilön ekologisesta jalanjäljestä, joten voin jatkaa hyvällä omalla tunnolla niiden 2 dl soijakaakaoiden ostoa.

Sitten perjantaina minä ja Daniel vietettii 1,5 vuotispäivää, mentii raflaa (Aleksilla Il Siciliano tms. ku meil oli nälkä eikä jaksettu etsiä) oli ihan kohtuuhintasta ja monta kasvispastaa listalla :D juotii pullo viiniä, sit käytii viel nappaa parit tequilat ja mentii leffaan. SHERLOCK HOLMES, AIVAN PASKA. Siinä vaiheessa olin niin kännissä ja elokuva oli niin tylsä et sammuin teatteriin :) 

Sit menin vielä lauantainaki ryyppää jollekin Danielin kaverille Vuosaareen. Ku lähdettii ni juostii yksi kilometri et ehdittäis bussii, sit ku oltii siin metriksen kohdalla ja huidottiin bussille niin kuski vaan näytti sormella et pysäkki on kaksi metriä taaempana että hän ei voi nyt millään pysähtyä siihen missä me oltii. EN OO VARMAA IKINÄ OLLU NIIN VIHAINEN! Jotenki se kuskin vittupäisyys eskaloitui mun mielessä ja vihasin koko ihmiskuntaa sen 30 min ku odotettii seuraavaa bussia. Miten joku voi olla niin kusipää?

Terveisin
Ada

1 kommentti: